{A Servant}
Whisper Of My Heart

A servant of Allah SWT




Tweet me


Cuti #4 (Sehun's fever)
Saturday 23 November 2013 • 07:00 • 0 comments
Good night evelibadi!!
How ur holiday are going? Bestla kalau yang pergi holiday and kepada duduk rumah je ok give me a high-5!! Huhu boring gila. Tapi tak pelik pun sebab cuti tahun lepas lepas pun sama je. Tapi takpee sebab papa nk bwk pegi somewhere nanti bukak sekolah wihu wihu! Guyyyyys yknow what??? Aku dah gilaaaaaa ahhhh asdfghjkl i'm obsessed over Exo urm no no bukan exo, tapi sehun exo!!!!! Hahaha mampos lah. Semua ni berpunca daripada MAMA 2013 semalam. Bagi aku mama 2013 besttt. And i was like waiting for exo's performance. Sebab? Groooooooowl hehek lagu growl sedak gilo!! *cough* I dont know but for me, that song is so cool with the music haiiih u should hear that song. It'll makes you wanna dance. Akuuu kalau dengar lagu tu automatik kepala jadi 'angguk-angguk'. Ok time carpet merah, tak kenal lagi yang mana satu sehun. Actually sebelum ni satu nama pun aku tak tahu. Muka diorang pun nak sama. So nama pun susah nak ingat hmm 12 orang semuanya br0. What can i say about their performance, Growl and Wolf, perghhh daebak! And then rasa minat dekat exo tu sedikit demi sedikit mai wakaka. Sebelum ni aku annoying jugak sikit sebab dalam twitter ada yang gila exo so diorang retweet banyak banyak gila. Macam serabut kan. Jadi aku akan cuba tak jadi macam diorang. Okaip sambung balik uhm bila time Mama dah nak habis, exo bagi ucapan sebab diorang menang Album Of The Year wohoOooo congrats!!! Yknow aku rasa nak tumbuk je laki yang sampaikan award tu semalam eee sebab lambat gila!! Duk sengih-sengih ish cakap-cakap je la. Aku pulak yang bedebor. I gave them a small clap last night hehehe. Then jeng jenggg "eh sapo niii semaknyoooo rambut putih!!!!" and tanpa membuang masa aku ambik gambar haha nak tanya farahhh sebab farah confirm tahu, tapi sangat mengecewakan sebab sebab farah taktahu haha. Dia pun baru minat jugak and dia minat Lay. Alhamdulillah, dah tak perlu berebut haha dulu berebut L. Btw L pun ada semalam huhuhu goodbye L.



gambar ni la yang aku ambik. Time ni belum tahu nama apa sooo vroooOoom ke google hahaha besungguh gila. Ok bermulalah minat akuuu dkt Sehun hukhuk walaupun nama dia macam bihun, aku tetap nak minat hahahaha dont worry sehun, i'll remember u if i eat bihun.  Aku tertarik kat rambut dia je. Ahhhh kalau la budak laki sekolah aku buat rambut macam tu!!! Ok behave. Fyi, dalam gang aku, aku and iqin je yang minat kpop. Iqin dah lama minat exo and she is baekhyun's. Sebelum ni aku minat lagu exo yg bertajuk Mama sajer. Semalam aku tidur pukul 1 lebih hahahaha teka apa aku buat? Opkos la duk whtsapp dgn farah and we talked about this things. Farah and iqin je kawan yang aku boleh jadikan kpop sebagai topik. Bestt sebenarnya duk fangirling. Setiap kali ada gambar sehun dekat twitter, aku akan jadi "aaaa sehun!!" "Ya Allah bakpooo" "semaknyooo asgfldf" "eeeee" hahaha something like that and that is what we called ''fangirling''. Kitorang hanya mampu fangirling walaupun ada yang menyampah but aku kurang kesah :) Aku dah berjuta kali dengar " Kapir pun minat" or "Kapir belako tu" yessss i know they're all kafir but tu bukan masalah aku. Tak salah kalau nak minat walaupun kafir. Eeee macam la dia tak pernah minat dgn orang kafir (matsalleh especially) tipu la weiii. Ahhhh aku geram nak sepak bila ada orang cakap macam tu walaupun kawan aku sendiri yang cakap. Just shut up. Fuhhhh emo nya saya -oo- Ok itu sahaja and dont ever any of u dare to steal sehun from me sobsss im begging. Tak best tauu minat orang yg sama! hihi ok baihh


Omg the first and last oneee agagagaga



     

Looooook he is so cute and handsome huhhhhh i can't stop


0 Comments:

Post a Comment


? ?