{A Servant}
Whisper Of My Heart

A servant of Allah SWT




Tweet me


Cuti #2 (Form 4)
Sunday 17 November 2013 • 02:02 • 0 comments

Salam alayk! hehe bertemu lagi kita pada petang ni ye. Idk tapi rasa rajin je nak menaip tapi hehek idea tak ada langsung kat otak. Hari ni 17 November huhuhu lambat lagi sekolah nak bukak. Hari ni sepatutnya aku pegi sekolah!!!! Uwaaaa i miss school so much and yup, i mean i miss my friends and my class uwaa uwaa nak tampo aku? sobs ok aku izinkan sebab aku tahu "ee annoying la dia ni" mesti dalam otak uolls kan kan kan kan?! kalau tak maknanya korang baik. Like i said before, takde idea ni. Ok jom 'bincang' pasal satu topik yang menarik tertarik ko memang dabOmb! hokhok apa topiknyaaa? FORM 4 eherher satu perkataan yang boleh meyebabkan hati aku start takut. Resah gelisah semua ada cehhhh poyo je. Hmm hmm sehari dua ni duk pikir pasal ni je aku. "Macam mana la form 4 nanti?" "agak-agak sekelas tak dgn badak badak aku?" "mesti tak best and cikgu mesti tak best" "Aku mesti rindu 3IR :( " haaa itu bukan contoh. Tu memang duk melayang-layang kat otak aku emm hye uolls selamat datang ke otak aku and tak payah nak enjoy sangat kat atas tu ok SERIOUSLY, these things make me nak nangesss kuakua. Sebenornya aku sedih nak tinggal 3IR. Dapat classmates yang gila sporting suka ambik gambar macam aku yang tolololol yang suka buat lawak yang suka tidur ehem yang suka gigit kuku plus termenung yang suka main rambut woi please stop kalau tak mati cair gang aku kat belakang yang suka buat bunyi pelik-pelik yang obses novel cintaaa yang suka ketawa kuat-kuat dalam kurungan macam gang aku jer!! yang suka tak mai sekolah yang suka bagi ayat perghh boleh tahan pedasnya atas muka gitu jewr yang tahap handsome dia naik turun dalam kurungan memang wujud ok yang sekepala yang suka gadoh comel huhu yang susah nak bayar hutang yang excited bila tiba hari khamis sebab boleh balik ke home sweet home diorang yang membuatkan aku dan jugakkk gang aku cair ehemm fyi, ada dua orang and pfffffffft itu je kut :'''(  sorry kalau pening sebab takde koma takde noktah. Actually, takboleh nak describe sebab banyak sangat. Uwaaaa ni sedih ni. Aku ingat lagi, first jadi budak IR, masa form 2, memang first month tu tak bergaul and siap "ab + ir ? no wayyyy mayn!!!". Sebab utama takleh nak bergabung, kelas aku (albhiruni) dulu bising gilaaa meanwhile budak rusyd senyapp. Tapii semua tu tak kekal. Tengok sekarang la brO, kelas 3 IR ni memang semua form 3 dah tahu betapa bisingnya kitorang. Gabung dengan hayyan pun buat rilek jer. Bising tetap bising ok. "Tak padan dengan budak arab" oh yes memang betul! kahkah. Sorry sebab dah kecewakan awak awak semua dengan pandangan uolls yang tak betul tu. Don't judge my class by our class name cehhh. Rinduuu gila dekat classmates aku hmm. Mybe sebab dah 3 tahun duk sekali (setengahnya tak), hari-hari ada kenangan manis pahit. Thnks for the memories. Aku rindu korang sobssss. U guys are the besttttt.



Aku harap sangat dapat belajar sekelas dengan diorang. Harap ada keajaiban berlaku dimanaa kelas 4 Ibnu Rusyd wujud (wahahaaha sila buat sekolah sendirik). Tengahari tadi aku tanya kak ina pasal form 4 and alhamdulillah jwpn kak ina buat aku lega sikit. Sikit jer. Rasa takut tu takleh nak hapuskan lagi sebab risau dgn result duhhhhh takut bangatt. Hmm aku redha kalau tak dapat straight. Mybe rezeki aku bukan sekarang. Tapi inshaa Allah, dapat 9a!! Kalau dpt 9a, cnfirm duk hayyan thun depan. Kata Kak ina. Oh ya, merujuk kepada apa yang ada kat otak aku tadi, yang bnyak soalan duk melayang tuuu, sebenarnya tak patut aku pikir macam tu. Masa depan and apa yang akan terjadi esok esok esok masih lagi dalam alam ghaib. Aku ni pandai-pandai pulak buat dialog sendiri. Tak boleh tak boleh. Ok kawal diri anda sarah. Apa yang aku patut buat? Doa je lah. Takperlu nak berdialog sendiri hahaa. Ni semua berkat buku La Tahzan hehe masih belumku hantar.  Okaiyhh idea dah kosong! Masa untuk mengundur diri. Maaf kalau terkasar bahasa. Ok assalamualaikum, jaga iman ya semuaaaa mwah 


p/s: gambar-gambar memang sama sekali takde kaitan so whutttt hehe aku rasa macam kosong je blog tanpa gambar so apa salahnya kan? Satu lagi, idk why. rasa nak jumpa kak ika sangat-sangatt huk huk harap sangat THK ada program time cuti ni, amin!




0 Comments:

Post a Comment


? ?