{A Servant}
Whisper Of My Heart

A servant of Allah SWT




Tweet me


Cuti #5
Wednesday 27 November 2013 • 07:26 • 0 comments
Helloo, assalamualaikum!!
Im bored so i decided to update my blog eventho i dont know wht should i type hehe. Ok hai! As you know, result pmr semakin mendekati and kami, 1998's berdebo-debor. Menghitung hari detik demi detik ok staph. Ok taknak hurai panjang pasal ni, nanti bertambah berdebar. Time is running so get ready!! *talking to myself* Next week nak pergi kbmall with gegurls wiwiwi akhirnya, keluar jugak dari rumah. Aku nak beli fabric paint!!! Haha excited ni uolls. Actually aku ada projek dgn farah. Tapi nampaknya sekarang ni bukan dengan farah je, malah mimi and efy pun berminat haha. Ok belum masanya aku hurai pasal tu kihkih. Nanti siap baru aku cerita yerrp! Cuti nii rutin aku hari-hari sama je.

 Bangun dari tidur -> main phone -> mandi (pukul 1 or 2 pm hahahaha shutup!) -> online tngok vid exo untill 6 pm -> tengok tv + main phone -> tidur

Lifeless kan? Haahahaha biasalah, nama lagi cuti. Cuaca sekarang ni hujan mendung wawhhh i like! Menarik minat aku untuk tidur!! Memang hidop aku boring cuti nii. Yknow lah, taktahu nak buat apa. And!! hahaha sejak aku gila exo, setiap hari whtsapp dgn farah pasal exo hahahaha. Dalam fb,twtter, whtsapp haha its all about exo! Awhhh cehun koOo <3 Kalau aku jumpa gambar2 or anything yang berkaitan dgn bias farah iaitu Lay a.k.a Layu, akanku tag dia hahaha kebanyakannya gambar2 yang teruk. Begitulah jugak sebaliknya. Iqin pun hahaha idk but im happy. Mybe yg tak pernah ada bias taktahu macam mana rasanya. Ok let me tell you, ni berdasarkan diri aku lah ni ye, kalau bukak fb and ada gambar sehun 'berterabur' kat tl akuu mesti "O.O aaaa sehuuuum ahhhh semaknyo asdudfjlf cutenyo" hahaha y0 im a fangirl so its normal. Next, kalau aku tengok gambar sehun or any member tersengih cam happy gila, automatik aku akan tersenyum camm aku boleh rasa 'happy' diorang tu hahahahahaaha. Sama jugak dengan video exo yang lucu2, i'll laught alone at home idk but i really did enjoyed myself. They're just funny. They even made my day. Sama jugak zaman aku minat infinite dulooOo  tapi kan, semua member exo hndsome wakakaka infinitee bagi aku L sorang je kahkah and fyi kepada yg belum tahu, L dah ada gf hukhuk be strong ye eLements :'') Ok tamat cerita! 27/11/2013, saengil chukka hamnida, park chanyeol! Walaupun dia tak akan pernah baca, i still wanna wish! To be honest, i love his voice. You should hear his voice. Chanyeol has a deeep voice. Tak padan dengan perangai macam budak. His smile too awhh <3  Good luck in your life, Yeollie ! Ok bye hohoh xoxo


Sehun being sweet bhahahaha found this pic on fb 



0 Comments:

Post a Comment


? ?